Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

W cosmetics-review

Γεια σας αγαπημένοι μου.
Σήμερα είμαι εδώ με ένα νέο review.


Η εταιρία που θα σας μιλήσω σήμερα είναι η w cosmetics, την οποία δοκίμασα πριν λίγο καιρό και είμαι στην θέση να σας την παρουσιάσω.

Η w cosmetics είναι μία εταιρία που σέβεται και αγαπά το δέρμα μας, δεν χρησιμοποιεί sls,parabens,mineral oils,τεχνητά χρώματα και οτιδήποτε μπορεί να βλάψει την επιδερμίδα μας.
Μπορείτε να βρείτε όλα τα προϊόντα τους ΕΔΩ.http://www.wcosmetics.gr/

Εγώ είχα την χαρά να δοκιμάσω τρία προϊόντα τους.
Πάμε να τα δούμε πιο αναλυτικά.















Το πρώτο προϊόν είναι η κρέμα νύχτας. Όσο κοιμόμαστε το δέρμα μας είναι στην καλύτερή του στιγμή ώστε να ενυδατωθεί βαθιά και να εξουδετερώσει τα αρνητικά αποτελέσματα της ημέρας. Η κρέμα νύχτας της w cosmetics περιέχει υαλουρονικό οξύ και βιταμίνη Ε, προσφέρει αντιγηραντική δράση και σύσφιξη. Είναι για όλους τους τύπους δέρματος.
Εγώ την χρησιμοποιούσα δύο με τρία βράδια την εβδομάδα, διότι το δέρμα μου δεν χρειάζεται σε μεγάλο βαθμό την σύσφιξη. (είμαι 23) 
Το δέρμα μου το πρωί με ευχαριστούσε για αυτήν την βαθιά ενυδάτωση και την υφή μικρού παιδιού.










Το επόμενο προϊόν που δοκίμασα είναι ότι πιο σημαντικό στην καθημερινότητα μας, δηλαδή η ενυδατική κρέμα ημέρας. Με spf 15 σε προστατεύει από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου. Είναι ενάντια της γήρανσης και περιέχει υαλουρονικό οξύ και βιταμίνη Ε.
Αν και έχω λιπαρό δέρμα, δεν βάραινε καθόλου το πρόσωπο μου. Προσφέρει βαθιά ενυδάτωση και φυσική λάμψη στο δέρμα. Είναι το ιδανικό προϊόν για την καθημερινή μας ενυδάτωση.








Το τελευταίο προϊόν που δοκίμασα είναι η κρέμα τριπλής δράσης για μάτια και χείλη, και είναι το αγαπημένο μου.
Όπως και τα προηγούμενα προϊόντα περιέχει υαλουρονικό οξύ και βιταμίνη Ε. Προορίζεται για την θεραπεία των ευαίσθητων σημείων, τα μάτια και τα χείλη.
Έχει αντιγηραντική και καταπραϋντική δράση.
Εγώ το χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση, κάτω από τα μάτια μου και στα χείλη μου, έχω δει μεγάλη διαφορά στα μάτια μου αλλά να τονίσω πως δεν έχω μεγάλο θέμα. Σίγουρα όμως το ξεχωρίζω σαν προϊόν.







Αυτό ήταν το σημερινό ποστ.
Ελπίζω να σας άρεσε. 
Τα λέμε σύντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου